2007年7月1日下午6:37公開累積瀏覽 0 2
七一,太好了,香港實在太好了。
七一,大家可以很自由的上街表達各種不同的訴求 或 不滿。
只要 和平、包融地進行就可以了。
走在最前----因我一直在 大隊的最前,所以咪影到 陳日君 lor.
平反六四可以、反共的都可以、、爭取普選、舉起【青天白日滿地紅旗熾】的也可以。
醫生、學界、屋苑管理、個別人仕個別發洩,各類團體..........。
真是 色彩繽紛、各式其色。有【名】人出現,當然引來一陣 哄動。
不寫文字了,因今晚要【夜渡長洲】,如有興趣查問才逐張相回覆啦!
- cook_simcindy
- 2007年7月6日下午10:03
真爸好厲害呀!- 迷途孤lingling
- 2007年7月6日上午2:41
釣魚相都被你影晒, 又唔見你放d靚d既相? 咁係高難道動作, 要家長陪同先好睇. 不過夜晚d相都係容易朦, 我今次影唔到靚相. 係囉, 都唔明白, 點解會同你地班人一齊痴線- Mountain Yuen
- 2007年7月6日上午12:41
糖果: 最勁係 玲姐,我都瞌下瞌下兩三個鐘! 幾時約埋 妳 & 新幹線呀?- 糖果
- 2007年7月6日上午12:34
嘩!!袁大哥,你地夜遊長洲, 係咪個個第2日都要開工,好勁!!- yan
- 2007年7月3日下午6:57
真爸...唔好意思呀...我想呢...可唔可以 send d smily 結婚個日既比我呀... thanks thanks so much mcuh...呢 my e-mail : hoiy............- Mountain Yuen
- 2007年7月3日下午1:15
今次係由正路的 張保仔洞~鯆魚灣~白鰽灣~折返上 山頂道西,行 墳場石屎小徑;並不是由 九宮塘 穿墳場中心、行墳頭,剷林落 白鰽灣,所以遇 蛇機會也少點。回覆
- HK
- 2007年7月3日下午12:42
無所謂喇,下次有緣再見.......- 九日山人黃躍榮
- 2007年7月3日下午12:18
好吔! 有冇遇到蛇啊? 夜, 對大海的感受只能聽濤了, 這夜沒風, 只有心中的波濤洶湧......- HK
- 2007年7月3日上午10:44
乜咁啱 7.1. 晚我又係長洲喎,早知搵埋一齊行呀- Mountain Yuen
- 2007年7月3日上午10:33
係呀! 朗朗明月掛青天,浩然罡氣繞心間,那懼邪魔鬼魅,山野墳塋。- 新幹線
- 2007年7月2日下午4:39
嘩~嘩~好刺激呀 ~但我而家有心無力了.